Garanti ve İade Koşulları;

www.ebrusalli.com.tr adresinden verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır. Siparişleriniz ortalama 3 iş günü içerisinde anlaşmalı kargoya teslim edilir. (Mücbir sebep halinde teslimatlarda gecikmeler yaşanabilir; doğal afet, yangın, salgın vs.) Kargoya verilen siparişle ilgili tarafınıza mail gönderilerek siparişinize ait kargo referans numarası belirtilmektedir. Pazar günleri kargo firmalarının çalışmamasından dolayı teslimat yapılamamaktadır.


Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?
Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister, ancak hassas olan bir konu vardır. Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kutunuzu iade ediniz. Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden  www.ebrusalli.com.tr sorumlu değildir.


Teslim edilen pakette deformasyon var mı?
Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz. Tutanak tutulan ürünleri lütfen teslim almayınız. www.ebrusalli.com.tr ‘a ürünlerin geri gelmesi gerekmektedir.

Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Arızalı, ezik, kırık veya hasarlı teslimat durumunda;
Kargo firmasının görevi www.ebrusalli.com.tr'den yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.


İade İşlemi;
Her türlü kozmetik ürünlerinde iade hakkının kullanılması için ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. İade hakki nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI’ya aittir. Tüm iadelerde ürün etiketi, ambalajı ve ALICI’ya kesilen faturanın SATICI tarafına gönderilmesi şarttır.

İade işleminizin gerçekleştirilmesi için;

İade edilecek ürün, teslim alınan orijinal paketi / kutusu ile gönderilmelidir. (Örnek: Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez.) Ürün teslim aldığınız haliyle iade edilmelidir.

Gönderilen faturanın arka kısmında yer alan ‘Ürün İade Formu’ eksiksiz doldurulmalıdır.

İade edilecek ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.

Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

NOT: İade işleminizi gerçekleştirmeden önce, siparişinizle ilgili gerekli inceleme www.ebrusalli.com.tr İade Uzmanı tarafından yapılmaktadır. İade etmek istediğiniz ürünün incelenmesinin gerekli görüldüğü durumlarda, markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya kontrol için gönderilir. Ürün iade işlemleriyle ilgili olarak sadece www.ebrusalli.com.tr ile iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Tüm iade talepleri www.ebrusalli.com.tr Müşteri Hizmetleri’ne bildirilmeli ve www.ebrusalli.com.tr ait adrese gönderilmek üzere tarafınızdan kargo ile yollanmalıdır.

 

385 SAYILI VERGİ USÜL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!

Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken, elinizde bulunan ve firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

İade İşleminiz Gerçekleştiğinde;
İade işleminiz gerçekleştiğinde size otomatik olarak bir bilgi e-postası gönderilecektir. İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade edilen tutarın ekstrenize artı bakiye olarak yansıma süresi 10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir. www.ebrusalli.com.tr un bu sürece herhangi bir müdahalede bulunması mümkün değildir. Herhangi bir gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz. Taksitli yapılan alışverişlerin iadesi kartınıza taksitli olarak geri ödeme yapılacağını hatırlatmak isteriz.

ALDIĞIM ÜRÜNLERİ NASIL İADE EDEBİLİRİM?
Öncelikle iade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin iade şartlarına uygun olduğundan emin olunuz. Uygun olması halinde ürün teslim tarihinden itibaren 7 gün içerisinde ürünlerini, ürünün faturası ve ürün iade formu ile birlikte aşağıda belirtilen iade adresine yollayınız.

İade adresi: Ayazağa mah. Cendere cad. No: 109/C  Ebru mağazası. Vadi İstanbul Avm. Sarıyer/ İstanbul

Tel: 0212 809 4451

İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI NELERDİR?
Kanunen internetten yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren cayma hakkı kapsamında 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur. Mağazalarımızda ürün iadesi alınmamaktadır.

Ebru Şallı Loves by Koton İade Koşulları;

Mağazalarımızda yapılan alışverişlerde olduğu gibi ürünleri denemek ve kontrol etmek amacıyla ambalajı açabilirsiniz. Ancak iade edilmesi durumunda orijinal ambalajı ve etiketi ile iade edilmesi gerekmektedir.

İade edilecek ürünlerde parfüm, losyon ya da ağır koku ve iz bırakacak bir deodorant olmaması gereklidir.

By Thalia İade Koşulları;

Sitemiz üzerinde satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden en geç 7 gün içerisinde sayfamızın sol üst köşede bulunan iletişim (mail) adresimizden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük sürede ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılamaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun gereği uygulamalar esastır.

www.ebrusalli.com.tr Üzerinden Satın Aldığım Ürünleri Ebru Şallı Mağazalarına İade Edebilir Miyim / Değiştirebilir Miyim?

İnternet sitemizden yapılan tüm alışverişlerin iade süreçlerinde yardımcı olmaya çalışıyoruz. Fakat alınan ürünler sadece internet sitesi üzerinden iade edilebilir.